Bildbomb från kryssningen!

Ja som sagt, nu har det ju gått ett tag sedan jag och min underbara älskling var på kryssningen och firade vår ettårsdag :) Jag hade ju fixat så att det skulle bli lite smått överraskande för honom ^^ Så det jag hade bokat var alltså en kryssning på Birka Paradise, med ett De Luxe rum där det var en jättefin hytt med dubbelsäng, massa speglar på alla väggar och på taket också (hot hehe...), champagne osv. Hade även fixat så vi hade middag och frukost vilken var skönt eftersom jag hade tänkt att vi skulle slippa tänka på det. För annars måste man ju planera vart man ska gå osv. Sen så vare ju billigare att boka innan :)

Det var så sjukt underbart på kryssningen! Verkligen ett litet kärleksparadis! Det som var meningen då, men var så skönt att kunna komma bort från allt som har med stress att göra, bara vila och göra det man har lust med i en fin miljö och bara uppleva kärleken! Sånt här kan behövas för att få tid för varandra och verkligen kunna visa hur mycket man betyder för varandra, för i den stressiga vardagen som vi lever i blir det lätt inte av. Men som sagt det var helt underbart.

Vi spenderade ganska mycket tid på rummet, myste och bara njöt. Men vi åt jättegod middag också, det var ju buffé så gissa om inte våra magar sprängdes sen?! Koffe blev ju illamående haha, och jag var tvungen att knyta upp bandet på min klänning (a). Men sen så var vi uppe sent, drack champagne och promenera på båten. Sov ut dagen efter (efter frukosten då) och ja sen var ju tiden tyvärr slut och vi skulle bege oss hem :( Men a, det spelar ingen roll för vi var ju lyckliga!

Här kommer iaf en liten bildbomb. Många knasiga bilder :P Kanske inte så värst snygga alla bilder då, men man får väl bjuda på sig själv ;)

På rummet en stund efter att vi anlände


Så såg rummet ut när vi lämnade det..haha!


Middan (massa massa gooood mat!)
 CHOKLADBOMB!


Frukosten och trötta jag haha! Btw, innan vi gick till frukosten sa vi: "är inte så hungrig efter igår så ska bara ta något litet och lätt". Ja så höll ju det...så "lite" blev det :P



Bilder på oss under resan. I hytten, flumbilder, mys, innan middan och sen med den goda champagnen!




Fascinerande med speglar i taket haha! Tvungen att ta bild då :P



Wihooo brygga-skills xD



Ja...speglar är kul.... (a) :D


Champagne och utsikt ur vår hytt




Å så mååånga fler bilder, men jag är inte riktigt allowed to show everything ;) Haha nej men lite får man väl behålla själv och inte ställ ut. Underbart var det iaf, älskar min underbara Christofer mer än allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0