De senaste dagarna!

Jaa de senaste dagarna har jag ju som sagt knappt haft möjligheten till att blogga. Har haft fullt upp och har det nu också egentligen men kände att jag bara var illa tvungen att göra lite inlägg här i bloggen.

Som sagt, har pluggat en hel del nu den här veckan och det som skrämmer mig är att det kommer bli mycket mer framöver. Trodde det skulle vara relativt lugnt men a det var ju en ren dröm från min sida. Men aja, sånt är livet. Jag får väl se till att planera rätt och inte slösa tid på massa onödigheter.
Idag var jag väldigt duktig, gjorde en planering som jag följde för fullt...nästan hela dagen ^^ Efter middan blev det lite ändringar p.g.a min lathet (a) Men så här såg det ut:

Sova ut.
Lunch/frukost klockan 12. Tonfisksallad?
Sen städning.
Köket klart klockan 13.
Städa undan alla kläder på övervåningen. Klart klockan 13:15.
Städa toan på övervåningen klart klockan 14:00
Städa toan där nere. Klart klockan 14:45
Städa undan kläder på undervåningen. Klart klockan 15:00
Gå ut och springa 30 min. Dusha.
Dammsuga. Klart 17:30.
Äta mat (vet inte vad)
Klockan 18-21 pluggar jag. Tre timmar intensivt skrivande av rapporten.
Klockan 21 går jag ut och springer. En kort runda på 30 min. Klar med det + dusch kl 22.
Från 22-23 skriver jag på engelskan.
Kl23 lägger jag mig/tittar på tv, tare lugnt!

Som sagt blev inte så mkt plugg... :( Ska plugga nu istället!

Annar så har det inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Koffe vet dock vad vi ska göra då vi ska fira ettårsdagen. Den var ju den 27 september, men p.g.a så mycket att göra så firar vi den nu på tisdag istället. Eller ja, vi myste ju den 27 men nu ska vi ut på äventyr!

Och eftersom han vet så kan ju jag tala om vad vi ska göra här också :) Vi ska åka på en kryssning! Fast mer än det vet han inte så då kniper jag käft ^^

Nä nu måste jag verkligen sätta fart. Lägger bara upp lite bilder från Bergianska trädgården som jag var i med klassen i onsdags :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0