Dagens :)

Så vad annars har hänt ifag förutom spexfotot? Ingenting faktiskt. Har varit en helt vanligt dag för övrigt. Skönt soligt väder, inget ansträngande, rolig aktivitet, vaknade upp bredvid älsklingen....ja som sagt, allt var ju perfekt :)

Just nu sitter jag här med min kisse Bella som spinner sött. Ska snart tvinga mig själv in i duschen för att få bort all kalabalik....kan ju inte se ut som ett bombnedslag på dansen ikväll som jag ska iväg till sen.

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag, inga speciella funderingar heller. Jag blir mest bara mer och mer övertygad om att kärleken inte har några gränser. Min kompis Sofia har också träffat en kille nu som hon verkligen verkar tycka om. Och det roliga är ju att hans ålder överstigen hennes gräns ganska rejält. Men blir man kär så blir man, de känslorna kan man inte styra, de bara kommer. Därför blir jag alltid så irriterad när folk säger åt en att göra slut med ngn eller frågar varför man är tsm med en person. Är det inte lite uppenbart att det är man själv som bestämmer? Och att man är kär? Och den känslan man känner för en person kan INGEN annan förstå eller ändra på, utan det måste komma till en själv.

Min mamma har många gånger frågat mig varför jag är kär i Koffe och jag kan alltid bara svara: Jag är det bara. För det är så det är. Jag är så förälskad i allt som har att göra med honom. I mina ögon är han ju det mest perfekta som finns så då undrar ju jag hur kan man inte bli kär i den här människan? Haha antar att jag inte är ensam om att känna så :)

Men dety roliga är ju att det verkligen fins "matchar", dvs folk som passar ihop och tvärt om. Jag skulle tex aldrig kunna bli kär i Julias eller Sofias pojkvän medan de är det. Det där med feromoner måste nog vara sant? Eller vad tror ni?

Aja bäst jag hoppar i duschen nu. Lägger upp lite bilder på dagens klädsel, dock redan med mitt bedrövliga hår haha :P

Bella ville vara med på bild ^^



Haha sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0