Efterhandsbilder från sommarn :)

Ja som sagt, hade ju ingen vidare uppdatering av bilder i somras så kan väl lägga upp lite bilder som jag tagit :)

Bild från forskarskolan i universitetet på mina två labbpaartners :) (kommer fler bilder så småningom på mig också)


Haha jag är världens tönt som beställer räksallad på ett kebabställe....men men har försökt att bli nyttig och det verkar som om jag börjar lyckas med det nu äntligen?! (efter ett x-antal försök) :D Kanske kommer i form då snart haha!
Det  va dagen jag träffa min kompis Kimpee, då vi skulle luncha tsm.


Bara en random bild på en söt tvärbana :P



Å så lite nyfixade naglar (bilder som aldrig kom upp)


Och så sist men inte minst bilder på min kärlek ^^ Sista bilden har dock inte jag tagit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0