Fotografering!

Hej!

Ja nu är det lördag kväll och det återstår bara en dag av helgen, trist. Imorgon blir det en upptagen dag med massa olika saker att göra. Jag ska dansa, plugga massor, städa, ringa lite viktiga ärenden och lite andra småsaker. Får se till att ställa väckarklockan så jag vaknar i tid ;)

Iaf, igår hade vi skolfoto vilket gick bra. Blev lagom nöjd med resultatet så inget att klaga på. Igår var jag faktiskt väldigt flit istort sett hela dagen. Jag började med att ta en morgon-jogg, gjorde mig fin å drog till skolan. Hade håltimme som jag tillbringade till att plugga på. Jag och Sofia hann göra massa uppgifter inbför biologin. Sen så hade vi skolfoto. Sen drog jag hem, lata mig lite, plugga lite och drog sen iväg till min älskling som stackarn hade jobbat hela kvällen och jobbar idag också :( Det var så underbart att få träffa honom igen! Jag saknar honom hela tiden! Känns verkligen som om min kärlek bara stärks för var dag som går...underbart!

Vi kollade på en film som hette nåt jag inte kommer ihåg. Den var jätte bra. Jag skriver namnet på den i ett senare inlägg för jag rekommenderar den, iaf för dem som gillar äventyr! Det var en verklighetsbaserad historia, jättebra gjord. Lite läskig också...kunde inte låta bli att "gömma" mig i koffes arg flera gånger haha!

Iaf....vi la oss rätt sent så som hela dagen idag vilket jag verkligen behövde. Åt frukost klockan halv 5 hehe...men sånna slöa dagar behövs också :)
Nu är jag hemma hos mamma igen för att ge Bella lite sällskap :) Tycker verkligen inte om att lämna henne ensam... :/

Tänkte lägga upp lite bilder på gårdagens klädsel (fotografering ju) :) Hade en jättesöt klänning med verkligen mina färger. Jag passar jättebra i dem av någon anledning :)

Massa egobilder haha :P På mig bara för att samt detaljer så som smink, smycke och färgerna på klänningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0