Gårdagen...från det inre till det yttre.

Goddag :)

Igår hann jag inte skriva ngt pga att dte blev lite stressigt. Hade en relativt kort skoldag, men stannade kvar och gjorde en inlämning. Sen åkte jag iväg å träna, duscha, hämta kläder och drog iväg hem till lägenheten där min älskling väntade på mig :) Han var så underbart mysig igår, älskar när han är sån, jag e ju som på små rosa moln då ^^
Men iaf, vi tog det mest lugnt, klockan var ganska mycket och jag skulle upp till skolan idag.

När jag skulle bege mig av idag hade jag en sån underbar känsla, det var så vackert i stan på morgonen, helt otroligt! Helt annorlunda luft och stämning. Jag trivs verkligen där!

Hinner inte skriva mer nu eftersom jag ska ha spexfoto med klassen...ska vara psykopater :P Kommer bilder på det sen. Än så länge kommer det bara lite bilder på gårdagens klädsel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0