Spexfoto...yeah right!

Hahah jaa idag hade vi alltså spexfoto i skolan :P Det är ett delmoment av tävlingen mellan treorna för att få springa ut först på studenten. Och den klassen som får flest röster på sitt spexfoto (dvs det som de andra i skolan tycker är bäst) får poäng. Sen så fortsätter det med massa tävlingar hela året. Så idag var det spexet som gällde ;)

Jag kan börja med att tala om att min klass är den absolut mest ostrukturerade klassen i världen....man får aldrig ngt genomfört och allt är bara kaos hela tiden. Så temat som vi skulle ha idag har blivit ändrat ett x-antal gånger. Först skulle vi vara superhjältar, sen seriefigurer, sen smurfar, sen mattenördar, sen "tre år efter NV" (man skulle se lite crazy ut å typ bara tänka på allt plugg), sen 80-talister, sen psykopater och IDAG sista dagen vart det ändrat till "labb som gick åt helvete". Dvs att det var en kille i vår klass som hade gjort ngt fel så det blev en explosion. Så vi skulle ha tuperat hår åt ena hållet, sot i ansiktet och labbrockar. Ah jag lägger upp bildresultatet sen. Men iaf...haha alla såg ju helt galna ut. Och det pinsammaste var ju att jag skulle åka hem så som jag såg ut också...gissa om folk tittade? Kände mig rätt galen faktiskt.

Det blev av tillslut och jag är glad för att det är över. Imorgon har vi vårat vanliga klassfoto, undrar vad jag ska ha på mig?

Här kommer lite bilder på mig som jag tog hemma efter fotot. Dock så såg det myycket värre ut innan. Mitt hår va jättestort, asså verkligen stod upp! Jag har ju plattat ner det lite nu när jag skulle åka hem, annars skulle ju folk tro att jag rymt från mentalsjukhuset ;) Och så var jag ju mer sotig i ansiktet.

Får väl som sagt ta och bjuda lite på mig själv ;)



Stackars hud :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0