Värsta sprintern ju!

Hej på er :) Har precis kommit hem från skolan nu, slutade tidigt idag då vi inte hade några lektioner efter idtrotten. Och det är jag väldigt tacksam för. Hade konditionstest idag på idrotten vilket gick ut på att vi skulle springa 2,5 km på tid. Fick bäst resultat av tjejerna i klassen, sprang på 10 min 18 sek. Känner mig lite stolt ^^ Dock så blev jag helt slut, var verkligen sjukt otaggad och därför kändes det jobbigare än vad det skulle gjort. Men men :)

Jag känner verkligen hur ångensten kommer grypandes över mig...usch vill verkligen inte ha massa prov. Det kommer vara sjukt mycket i plugget veckorna framöver...ORKAR INTE! :(

Fast vet ni vad det är för dag imorgon? Jo det är nämligen min och min underbara älsklings ettårsdag :D wiiii! Älsklingen! Så vi ska väl mysa lite, får fira lite mer nästa vecka då saker och ting lugnat ner sig och då jag inte behöver passa huset nå mer och är i lägenheten med honom. Blir lättare att planera då också.

Sen så fyller min mamma år idag också. Ringde precis och gratta henne. Skönt för henne, hon ligger vid havet just nu i cypern. Men det förtjänar hon. Grattis världens bästa mamma!

Nu ska jag göra något vettigt, hörs sen! :)

Min mamma :) Grattis fina du! *massa kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0